fbpx
  • 2018... een blik vooruit

2018… een blik vooruit

2018 zal zich voornamelijk laten gelden door een toenemende druk op de arbeidsmarkt waarbij er steeds meer aandacht en energie gestoken zal moeten worden in het binnenhalen van de juiste kandidaten. Waar we 3 jaar geleden gemiddeld nog 80+ reacties op vacatures kregen is dat aantoonbaar afgenomen tot nog (gemiddeld) 20% daarvan. Meer aandacht zal betekenen slimmer en zichtbaarder werven, meer jobvisuals, retargeting en online content die de doelgroep aanspreekt. Lees ook één of meerdere van onze whitepapers, waarbij we verschillende onderwerpen binnen recruitment bespreken zoals media & jobmarketing of employer branding.  

Conversie was altijd al belangrijk, maar daar zal nog meer de nadruk op komen te liggen. Deze trend zal extra hard doorzetten omdat de AVG vanaf 25 mei 2018 actief gehandhaafd gaat worden. De AVG gaat voor iedereen die op de arbeidsmarkt actief is effect hebben. Binnen Primatch zijn we zeer actief om hierop voorbereid te zijn. Naast dat we onze interne organisaties AVG proof maken doen we dat ook voor onze opdrachtgevers. In de eerste maanden gaan we regelmatig bijeenkomsten organiseren om onze relaties te informeren over de effecten van de AVG. Houd onze agenda in de gaten voor een actueel overzicht van onze bijeenkomsten.