fbpx
  • HET AANTAL REACTIES VAN TOPKANDIDATEN VERHOGEN

HET AANTAL REACTIES VAN TOPKANDIDATEN VERHOGEN

Weet jij wat het nut is van doelgroepmarketing binnen recruitment? Het antwoord hierop is:  zorgen dat jouw doelgroep zo goed mogelijk wordt bereikt met betrekking tot je huidige of toekomstige vacatures.

Door jouw doelgroep specifiek aan te spreken verhoog je het aantal reacties van (potentiële) topkandidaten én verlaag je de mediakosten, omdat je niet meer te algemeen of te breed jouw vacature uitzet. Als je ook nog helder communiceert waar jouw organisatie voor staat, neemt het aantal gekwalificeerde reacties nog verder toe.

Dat is precies wat je wil!

VOOR WIE IS DEZE TRAINING

Voor iedere professional die betrokken is bij het werven van personeel.

WAT GA JE LEREN?

Je leert je te verdiepen in je doelgroep om vervolgens specifieke content te ontwikkelen:

  • Analyse fase: wie is mijn doelgroep, hoe ziet hun leefwereld eruit, wat zijn hun pull en push factoren, wat vinden zij belangrijk in een nieuwe baan en wat vinden zij belangrijk in een sollicitatieprocedure?
  • Persona: breng je doelgroep tot leven door alle verkregen informatie en inzichten te verwerken in een persona canvas (semi-fictieve weergave van jouw ideale kandidaat)
  • Actiefase: hoe vertaal je deze inzichten naar rake communicatie op het niveau van content en wervingskanalen. En hoe houd je hierbij rekening met de verschillende fases van de candidate journey (de “reis” die een kandidaat meemaakt in de sollicitatieprocedure).

Doelgroepmarketing helpt jou om structureel je doelgroep te herkennen en jouw werving hierop af te stemmen.

Een echte key to success, want het dwingt jou om keuzes te maken en beter te communiceren!

WIE GEEFT DE TRAINING?

Partner Primatch Roosendaal - Rudolf van Gastel

Rudolf van Gastel is Partner Primatch Roosendaal. Hij heeft ruime ervaring binnen online recruitment, arbeidsmarktcommunicatie en automatisering van werving en selectie trajecten. Meer weten over Rudolf? Kijk dan bij Primatch Roosendaal.

LOCATIE

Stayokay
Baanhoekweg 25
3313 LA Dordrecht

DATUM & TIJD

Donderdag 26 september 2019

Inloop: 8.00 uur
Start: 8.30 uur met ontbijt
Einde: 10.30 uur

KOSTEN

Gratis

ZIJ GINGEN JE VOOR

Graphic Packaging:

“Veel geleerd binnen een kleine tijd en veel ideeën opgedaan.”

Mazars:

“Fijne informele sfeer en erg interactief.”

Kühne Holland:

“Laagdrempelig, leuk om anderen te horen met vergelijkbare of aansluitende vraag-/probleemstukken.”

NetMatch:

“Persoonlijke benadering, ontvangst met alle namen op het scherm, mogelijkheid om elkaar te leren kennen, interactie tussen sprekers en deelnemers. Prettig dat deze bijeenkomsten vanaf het einde van de middag gepland worden.”

Levens Cooking & Baking:

“De interactiviteit en persoonlijke benadering zijn mij erg bijgebleven. Knap, de sprekers kende iedereen van naam.”

Samenwerkende Tandartsen:

“Het was een inspirerende sessie. Leuk dat jullie onze websites onder de loep namen. Confronterend, maar daarom juist iets om van te leren. Leuk om te zien hoe je het dan wel moet doen.”

Andriessen:

“De interactieve opzet en de voorbeelden van alle deelnemers die in de bijeenkomst waren meegenomen was erg interessant.”

ABC E Business:

“Ik vond het ontzettend interessant en heb goede adviezen mogen ontvangen die ik meteen kan toepassen.”