Hier is ruimte om je organisatie kort en krachtig te omschrijven en de kandidaten een indruk te geven van jouw organisatie. Het doel hiervan is om te informeren, navigeren, communiceren en triggeren. Zorg voor een sterke en pakkende headline.

WERKEN BIJ ‘BEDRIJFSNAAM’

Geef de kandidaten hier een idee van hoe het is om te werken bij jouw organisatie. Wat is de visie en missie van de organisatie? Wat is de cultuur? Hoeveel medewerkers zijn er? Zorg ook hier dat het sterk en pakkend wordt geschreven. Deze tekst hoort, net zoals de headline, te informeren en te triggeren.

Je kunt hier natuurlijk ook een stukje geschiedenis kwijt of andere informatie welke je relevant vindt voor een kandidaat om te weten. Je kunt dit stuk ondersteunen met bijvoorbeeld videomateriaal van de organisatie (door de ogen van een medewerker gefilmd, een video over jouw organisatie of een vlog) zoals in het volgende contentblok weergegeven.

EEN DAG BIJ ‘BEDRIJFSNAAM’

VACATURES

MEDEWERKER AAN HET WOORD

Laat een van je medewerkers een stuk schrijven voor je werken-bij pagina. Zo wordt het verhaal van/over je organisatie ‘echt’ en kunnen kandidaten zich ook beter inleven in de cultuur, functie, organisatie etc. Dit kun je eventueel ondersteunen met beeld en/of videomateriaal.

5 REDENEN OM BIJ ONS TE WERKEN

Geef de kandidaten hier 5 redenen waarom ze bij jouw organisatie moeten komen werken. Zorg voor unieke en inspirerende redenen zodat de kandidaat getriggerd wordt.

  • Reden 1
  • Reden 2
  • Reden 3
  • Reden 4
  • Reden 5

SOLLICITATIEPROCEDURE

Geef hier aan hoe de sollicitatieprocedure binnen de organisatie verloopt. Wordt er bijvoorbeeld gebruik gemaakt van tests en/of assessments? Of moet een kandidaat zichzelf pitchen? Geef dat hier aan zodat het voor een kandidaat duidelijk is welke stappen eventueel volgen.