SOCIAL MEDIA BINNEN EMPLOYER BRANDING

    Een sterk werkgeversmerk zorgt ervoor dat je organisatie de juiste mensen aantrekt en aan zich bindt om organisatiedoelstellingen te realiseren. Maar hoe bouw je aan een sterk werkgeversmerk? En wat is de rol van social media binnen je employer branding strategie?

    Voor potentiële medewerkers is het vaak lastig om een beeld te vormen van hoe het is om bij een bepaalde organisatie te werken. Social media biedt organisaties de mogelijkheid een kijk te geven in hun organisatiecultuur. Medewerkers van een organisatie kunnen bijvoorbeeld via social media laten zien hoe hun werkweek eruitziet. Bovendien hebben social media een enorm bereik onder veel doelgroepen.

    Om de juiste medewerkers aan te trekken is het voor organisaties dus belangrijk zich op social media goed te positioneren en een relatie op te bouwen met potentiële medewerkers.

    HOE WIJ JE KUNNEN HELPEN

    Wil jij ook je doelgroep op de juiste manier aanspreken, de juiste kandidaat triggeren én werken aan je employer branding? Neem dan contact met ons op voor de mogelijkheden, vraag de whitepaper aan of laat je gegevens achter zodat wij contact met jou kunnen opnemen.