fbpx
  • WERVEN VAN MILLENNIALS

DOELGROEPMARKETING

Millennials werven: irritant of kans op de arbeidsmarkt?

Millennials, het zijn er ongeveer 3,2 miljoen. Ze zijn tussen de 18 en 33 jaar, actief op de arbeidsmarkt, willen wat anders dan wat de traditionele arbeidsmarkt biedt en denken anders over arbeid, werk, beloning, eigendom en ambities. Millennials verwachten als starter een functie op managementniveau, hebben geen commitment, geen doorzettingsvermogen en leiden aan collectieve zelfoverschatting.

Of zijn het juist creatieve, zelfbewuste ambitieuze, analytische data-driven mensen? Mensen die je spiegelen als werkgever over de uitdagingen die je te bieden hebt als werkgever en maken keuzes voor je, voordat je zelf tot het inzicht bent gekomen dat het eigenlijk anders had gemoeten?

VOOR WIE IS DEZE TRAINING

Deze training is bedoeld voor professionals die betrokken zijn bij het werven van nieuwe medewerkers.

WAT GA JE LEREN?

Tijdens deze bijeenkomst gaan we het mysterie van de Millennials ontrafelen en bespreken we wat de impact is op de arbeidsmarkt, de methode(s) van werven en de consequenties op je bedrijfsstructuur/cultuur en aansturingsmechanisme.

WIE GEVEN DE TRAINING?

Jeroen Bergen is Managing Partner van Primatch. Met zijn ruime ervaring binnen recruitment kan hij veel vertellen over alle facetten van recruitment. Meer weten over Jeroen? Kijk dan bij Primatch Tilburg.

LOCATIE

Primatch Nederland
Ringbaan Oost 451
5017 AA Tilburg

DATUM & TIJD

Donderdag 19 september 2019

Inloop: 14.45 uur
Start: 15.00 uur
Einde: 17.30 uur

Gratis parkeren op eigen terrein (Voer ‘Lourdesstraat 2A’  in op je navigatie voor de ingang van het parkeerterrein). 

KOSTEN

Gratis

ZIJ GINGEN JE VOOR

Graphic Packaging:

“Veel geleerd binnen een kleine tijd en veel ideeën opgedaan.”

Mazars:

“Fijne informele sfeer en erg interactief.”

Kühne Holland:

“Laagdrempelig, leuk om anderen te horen met vergelijkbare of aansluitende vraag-/probleemstukken.”

NetMatch:

“Persoonlijke benadering, ontvangst met alle namen op het scherm, mogelijkheid om elkaar te leren kennen, interactie tussen sprekers en deelnemers. Prettig dat deze bijeenkomsten vanaf het einde van de middag gepland worden.”

Levens Cooking & Baking:

“De interactiviteit en persoonlijke benadering zijn mij erg bijgebleven. Knap, de sprekers kende iedereen van naam.”

Samenwerkende Tandartsen:

“Het was een inspirerende sessie. Leuk dat jullie onze websites onder de loep namen. Confronterend, maar daarom juist iets om van te leren. Leuk om te zien hoe je het dan wel moet doen.”

Andriessen:

“De interactieve opzet en de voorbeelden van alle deelnemers die in de bijeenkomst waren meegenomen was erg interessant.”

ABC E Business:

“Ik vond het ontzettend interessant en heb goede adviezen mogen ontvangen die ik meteen kan toepassen.”