WERVEN VAN MILLENNIALS EN DIGITAL NATIVES

Elke nieuwe generatie op de arbeidsmarkt neemt eigen waarden, normen, gebruiken en kennis met zich mee naar de werkvloer. Dat is altijd zo geweest en zal ook altijd zo blijven. Maar er is nu iets aan de hand met de huidige jongste generaties die actief zijn op de arbeidsmarkt. Door de snelle ontwikkelingen in de wereld, steeds meer en sneller toegang tot kennis en het veranderende denken over concepten van arbeid, zie je meer verschuivingen in het traditionele systeem van werken. Daarnaast vraagt het werven én behouden van Millennials en Digital Natives een andere aanpak. Deze doelgroepen denken namelijk anders over arbeid, werk, beloning, eigendom en ambities. Zo verwachten Millennials als starter een functie op managementniveau en gaan Digital Natives echt voor de werk-privé balans. Hoe ga jij hier als organisatie mee om? Wat betekent dat voor je werving, je HR systemen, je contracten en je beloning problematiek? De impact is groot maar niet overkomelijk, als je maar begrijpt wat er verandert. Juist om daar inzicht in te krijgen en wat de impact op je wervingsstrategie kan zijn, organiseren wij deze bijeenkomst.

WAT GA JE LEREN?

  • Inzicht in de verschillende generaties op de arbeidsmarkt en hun specifieke kenmerken en waarden;
  • Doelgroepen Millennials en Digital Natives in kaart brengen (doelgroep analyse);
  • Wervingsaanpak voor de nieuwe generaties;
  • De consequenties op je bedrijfsstructuur/cultuur en aansturingsmechanisme.

VOOR WIE IS DEZE TRAINING

Deze training is bedoeld voor professionals die betrokken zijn bij het werven van nieuwe medewerkers en interesse hebben in generatie problematiek.

LOCATIE

Landgoed Wellenseind
Dunsedijk 3A
Lage Mierde

DATUM & TIJD

Maandag 21 september 2020

Inloop: 14.45 uur
Start: 15.00 uur
Eind: 18.00 uur

KOSTEN

Gratis