Wist je dat je met zelf werven kosten bespaard én dat de kwaliteit van de kandidaten beter wordt?
Wil je weten hoe? Download hieronder één van onze kosteloze whitepapers.

Hoe schrijf je een wervende vacaturetekst?

Sollicitanten kijken kritisch naar een vacaturetekst en kiezen aan de hand van deze tekst of ze stappen ondernemen. In deze whitepaper geven we een aantal tips over goede vacatureteksten, verdeeld over 3 onderwerpen: de verwachting, de doelgroep en de vindbaarheid.

In 10 stappen naar employer branding.

Hoe kan een bedrijf zich zo goed mogelijk op de arbeidsmarkt positioneren, welke middelen zijn daarbij nodig en welk budget moet je daarvoor vrij maken? Wij geven je in deze whitepaper inzicht en een aantal tips voor het inrichten van een passend employer brand.

7 essentiële factoren om je keuze op te baseren.

Bedenk goed wat je wensen en eisen zijn en hoe je wervingsbehoefte in de toekomst ligt. Om inzicht te geven volgen in deze whitepaper 7 zaken waar je rekening mee moet houden als je een ATS wilt implementeren en nog een keuze moet maken.

7 fabeltjes over test & assessments doorgeprikt.

Tests & assessments kunnen helpen bij het boven tafel krijgen van persoonlijkheidsaspecten en vaardigheden die van belang zijn voor de succesvolle invulling van een vacature. In deze whitepaper worden 7 fabeltjes over test & assessments besproken.

5 redenen om juist nu voor RPO te kiezen.

Er is op het moment veel te doen omtrent werving en selectie, employer branding, jobmarketing en werken-bij sites. Binnen die discussies valt ook vaak de term RPO. In deze whitepaper worden vijf redenen besproken om voor RPO te kiezen.

In 7 stappen jouw eigen werving- en selectieproces.

Werving en selectie is het zoeken en vinden en het kiezen van kandidaten voor jouw bedrijf. Om meerdere redenen is het aantrekken van de juiste medewerker belangrijk. In de whitepaper wordt in 7 stappen uitgelegd hoe een goed werving & selectietraject eruit ziet.

Hoe bepaal je welke media relevant is?

Hoe bepaal je waar je doelgroep actief is en welke media relevant is? Doelgroep analyse is bij werving erg belangrijk; het is een onderdeel waar maar weinig aandacht aan wordt besteed. In deze whitepaper focussen we op de advertentiemogelijkheden die er zijn.

Recruitment Analytics. Meten = weten.

Hoe bepaal je nou wat werkt en wat niet werkt bij werving en selectie? Uiteindelijk is er maar één oplossing voor dit vraagstuk, namelijk gewoon proberen en doormeten, want tenslotte… meten is weten. In deze whitepaper wordt recruitment analytics uitgebreid besproken.